Ben je 
Tevreden

over onze dienstverlening?

Heb je een vraag of een klacht?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met Duokoop of met de dienstverlening van DNGB.  Daarom horen wij het graag als je denkt dat het beter kan. Laat het ons ook weten als je een suggestie, vraag of klacht hebt. Je kan hierbij denken aan de uitleg over Duokoop op onze website, of in de documentatie. Maar ook het advies van de Duokoophypotheekadviseur met betrekking tot Duokoop; de antwoorden op je vragen en de manier waarop je bent geholpen. Als je een klacht hebt is het belangrijk dat je ons zo snel mogelijk op de hoogte stelt. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. Download de onderstaande brochure voor meer informatie.

Wil je een klacht indienen?

Dat kan telefonisch op 085 - 489 4850 een van onze medewerkers staat je dan te woord. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur, in het weekend en op feestdagen zijn we gesloten.

klachtenregeling.png


Heb je een klacht over Duokoop? Dan kan je hier een formulier invullen en aan ons versturen.